Obľúbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Počiatok (2010)
Návrat Temného rytiera (2012)
Iron Man 3 (2013)
Na třetí díl jsem se těšila od začátku roku, a když jsem včera na něj konečně šla do kina, měla jsem v sobě malé množství pochybnosti, jestli se se svým nenadálým natěšením nezklamu. Tenhle film mě ale uchvátil na první zhlédnutí! Podobnost s Dark knight rises tam určitě je, ale myslím, že není za co kritizovat. Dokonalé triky. Perfektní humor. Fantasticky zahrané postavy.
Neuveriteľný deň (1993)
Láska cez internet (1998)
Pro mě naprosto dokonalý film, má srdcovka. Každý jejich postřeh je naprosto zbytečný, ale má i neskutečnou hloubku. Do tohoto filmu jsem se zamilovala hned napoprvé a nedám na něj dopustit.