Recenzie (1 587)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Průměrná akční podívaná,začátek se rozjel dobře ale pak to začalo být pomalé téměř bez akce až na konci ukázal Denzel co v tom vlastně hraje,jinak tam toho moc nebylo, pár strkanic mezi místníma a mafiánským gangem a Denzel to pozoruje jen z povzdálí.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Sice tam bylo akce dost a povedené scény ale na druhou stranu se tam objevilo i pár nezáživných a dá se říct nudnějších momentů,možná by stačili dvě hoďky a nebyl by čas se nudit,scéna s padajícím vlakem byla to samé když už padal třetí vagón už to přestalo bavit
Comancheros (1961)
Né moc záživný western celé to táhne J.Wayne a bohužel to nestačilo,vedlejší postava která putuje s ním jako vězeň nic moc a Lee Marvin který se tam na chvíli objeví to taky nezachránil,přestřelek kterých moc není a ještě nic moc
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Bylo to tak půl na půl,efekty docela dobrý,bizardní postavy a příšerky přijatelný,padouch správně ostrý,nejvíc co mi nesedlo hned od začátku ,hlavní postava snaží se být vtipný ale na mě to působilo opačně to znamená trapně ty jeho pohyby a hlavně hlášky vůbec mi tam nesedl P.Rudd v roli Ant Mana,Wasp taky nic moc,Pfeiffer a Douglas dobrý herecký výkony vzhledem k jejich věku.
Nepřátelé (2017)
Novodobější western a docela se povedl jak prostředím tak kostýmy a hlavně dobrými hereckými výkony,nejde o klasické kovboje ale o vojáky z té doby kteří čelí útokům nemilosrdných indiánů,takže nechybí jak drsný kapitán tak spousta mrtvol.
Banková lúpež 2 (2019)
Hodně slabá krimi s ohraným tématem a to loupež banky,akorát se jim povedlo to dobře ukrást a pláchnout jinak nic moc,herecké výkony mizérie a vyjednavači taky nic moc ,ukecaný černoch který dělá frajera mě moc nebavil.
Jak se krade milión (1967)
R.Hrušinský jako účetní který zpronevěřuje peníze a začalo se mu to natolik líbit že to začal dělat pravidelně i když už nevěděl kam to má schovávat pořád mu to nedalo až se z toho nakonec zbláznil,úsměvná komedie na odpočinek.
Godzilla Minus One (2023)
Nesdílím takové nadšení jako někteří,obří obluda mi připadla dost umělá a když začala chrlit jaké si atomovky přišlo mi to hodně pohádkové takže je pro mě lepší film o Godzille z 98.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Dobrý ale asi po třetím dílu už mě to trochu nudilo ,přišlo mi to moc natahované to vyšetřování,jinak se objevili dobré hlášky a slušné herecké výkony.
Kráľ Škorpión 3 (2012)
Slabý jak v akcích tak v hereckých výkonech jak mohli vybrat za společníka ke Škorpiónovi takového tlusťocha nevábného už od pohledu,efekty slabota nepomohli ani 3 probuzení válečníci,vydržel jsem to až do konce ale stačilo.