Posledné recenzie (53)
Poslední dny na Marsu (2013)
Zombie kravina. Špatně natočené, dementní scénář, průměrní herci, nízký rozpočet, prostě zbytečné. Připadá mi, že poslední dobrý film na Marsu by Total Recall.
Defiance (2013) (seriál)
Tohle vypustit po roce 2010? To chce sakra odvahu!
Ponorka (1981)
3,5 Hodiny absolutního filmového blaha. Nejlepší role pana Prochnowa. Není co dodat.