Posledné recenzie (109)
Biely lotos - Season 2 (2022) (séria)
Naprostá ztráta času. Jednu hvězdičku dávám akorát za dějovou linku s Jennifer Coolidge, jinak to nestálo vůbec za nic. Hodnocení nechápu, první série byla super, tohle byl otřes.
Úkolář (2015) (relácia)
Když se jim podaří sehnat dobrou skvadru lidí, tak je to ohromná zábava a celá série je prostě boží. Občas se ale stane, že to s tím obsazením moc nevyjde a naruší to celou dynamiku soutěže (buď ti lidé nejsou vtipní nebo jsou trapní), takže jsem pár sérií přeskočila. To ale těžko produkce může předvídat dopředu, proto ubírám jen jednu hvězdu.
Drž se blízko (2021) (seriál)
Strašná hovadina plná přiblblých zvratů a nesmyslných scén (např. tančící nájemní vrazi). WTF?