Posledné recenzie (265)
Králiček Jojo (2019)
Nadupaný začiatok nestačí.
Piatok trinásteho (2009)
Naprostá strata času.
Arctic: Ľadové peklo (2018)
Najnudnejsi film s Mikkelsenom co som videl. Ziadne napatie a nic co by uz nebolo inde.
Nadupaný začiatok nestačí.
Naprostá strata času.
Najnudnejsi film s Mikkelsenom co som videl. Ziadne napatie a nic co by uz nebolo inde.