Recenzie (454)
Hádkovci (2022)
*SPOILER* Takže Eva dostane byt a plnýho bustu Lenina. 👌😂
Havran (2012)
Pro nás - milovníky Poeova díla, to byla pěkná podívaná. Bylo to jako poznávat stará známá místa a staré známé lidi.
Hlas smrti (2005)
Tvůrcům patří velký dík za to, že konečně opravdu upozornili na fenomén elektronického hlasu a záznamu obrazu mrtvých, který je známý už desítky let, ale široká veřejnost o něm nevěděla.
Hlídač č. 47 (2008)
Karel Roden opět perfektní, jinak další smutný příběh o tom, co jsou někteří lidé ochotni zničit, aby si mohli jednou vrznout.
Hluboko v lesích (2000)
Chce se mi zvracet. Větší sračku pro debily jsem neviděla.
Hmla (2007)
Luxusní konec s luxusní hudbou.
Hodíme sa k sebe, miláčik...? (1974)
To vokno by se mělo umejt. - To je asi tak veškerá manželská romantika.
Hodiny (2002)
Rozhodně to není film pro primitivy, kteří na konci filmu pronesou větu jako " To se jako chtěla zabít kvůli dortu?! ". Takové lidi předem prosím : neurážejte tento skvostný film tím, že se na něj budete dívat.
Holka na zabití (1975)
A co byste si koupil za dvě pade vy, soudruhu?!
Holky z porcelánu (1974)
Když ono je to takové miloučké a blboučké... :)