Posledné recenzie (137)
Opičí človek (2024)
Měl jsem obavy, ale je to fakt pecka
Šógun (2024) (seriál)
Malo jsem dal pětek, ale je to fakt něcíčko !!!
Kozorožec 1 (1977)
Viděl jsem to poprvé v roce 87? A je to pořád pecka....
Měl jsem obavy, ale je to fakt pecka
Malo jsem dal pětek, ale je to fakt něcíčko !!!
Viděl jsem to poprvé v roce 87? A je to pořád pecka....