Recenzie (136)
Šógun (2024) (seriál)
Malo jsem dal pětek, ale je to fakt něcíčko !!!
Kozorožec 1 (1977)
Viděl jsem to poprvé v roce 87? A je to pořád pecka....
Šógun - Priepasť života (2024) (epizóda)
Toranoga san je borac
Šógun - Tyčinka času (2024) (epizóda)
To je jelito, jak uklouzne...naštěstí je to jen jako.....Další skvělej díl...
Tancuj Matylda (2023)
Že Rázlovou nesnáším, ale teď předvedla úžasnej výkon. Roden sekundoval skvěle....
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá kokotina
Hrozba smrti (2024)
Jak js někde slyšel...už jen simultáni překlad O.Hejmi a hsou tu zpět osumdesátky. McConnor byl skvělej ;)
Fargo (1996)
Pecka
Šógun - Osemdielny plot (2024) (epizóda)
No tvl to je pecka
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
Nejvíc nejlepší