Recenzie (218)
Nabúchaná (2007)
Ještě pořád nechápu, jak jsem se dokázal dívat víc jak dvě hodiny na takovou kravinu! No to byla panečku síla, ani pomalu nevím, za co jsem dal tu jednu *
Stromboli (1950)
Je to můj první film s Ingrid Bergmanovou a musím říct, že je to zas něco nového, něco, co mi přineslo nové pohledy na život a na svět. Myslím si, že Stromboli mi na dlouhou dobu utkví v paměti.
Scratovo dobrodružství (2002)
:-) k tomu není co dodat. To je smutné, kraásné, dokonalé...
P.S.: Milujem ťa (2007)
Hodně dojemné a srdcervoucí...Mno nevím, těžko se přiklonit k plusům a mínusům, asi se s hodnocením přikloním k většině.
Pamela & Tommy Lee: Porno bez cenzury (1998)
Das ist hrůza!! To rádoby porno je stejně hrozné jako tohle slovní spojení. Stačilo mně pár útržků a zjistil jsem, že lidi dokonce dokážou posrat filmy, u kterých by to normální člověk ani nečekal.
Zlodej životov (2004)
Na tomto filmu se mi líbilo, že to mělo napínavý a kvalitní děj až do konce, no a to se zas tak často nevidí.
Divočina (2006)
Hodně dobrá grafika a dialogy. Kdyby takových filmů v dnešní době nebylo tolik, tak by bylo hodnocení i větší...bohužel.
Knight Rider (2008) (TV film)
Ty vole to je huustýýýýýý. Už se těším na další díl!
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Začátek slibný, ale ten konec byl poněkud trapný...
Lovci pokladov: Kniha tajomstiev (2007)
Nechápu, co se vám na tom lidi nelíbilo...