Recenzie (4 202)
Nočná hliadka (2004)
Myšlenka a námět filmu skoro fascinující, nicméně následně rozmělněna v díle neblahé kvality. To, že tajemné bytosti vypadaly tak, že by je člověk hnedle pozval na polévku do bufáče, bych ještě překousla, ale že dialogy jsou na úrovni rozhovoru dvou stálých klientů psychiatrické léčebny to se kouše těžko. K tomu vizuál jak z roku raz dva, prostě fiasko. Čekala jsem temnou, drsnou akční fantasy a dostalo se mi bezedné břečky nudy. Za mne ušmudlaných 40%.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Naprosto geniální britský filmový počin, jenž nemá jedinou chybu. Snad jen závěr byl trošku klišé, ale nebudeme hledat mouchy všude, že ano. Skvělý scénář, dialogy i vynikající herecké výkony a hudební doprovod. za mne plný počet.
Protivné baby (2004)
Není moc co dodat. Blbina, pár vtipných momentů by se našlo. Ve své kategorii blb filmů lepší průměr.(názor dcer).60%.
Babské vojny (2009) (TV film)
Naivní americká blbinka, nicméně koukat se na to dalo, aniž by člověk měl chuť zvracet. Dcerám se to moc nelíbilo (tedy jedné ne a jedné ano) takže dáváme 55%.
Chodiaca katastrofa (2008)
Sladká dívčí blbinka, co se na ni hezky kouká. Bože, já bych se na takové škole zbláznila. Dobře udělané a dceři se to líbilo. Tudíž dávám tři pubertální hvězdy.
Lemra lemravá (2006)
Nejsem přítel romantických slátanin, ale tato celkem ušla. Sranda byla, láska taky a hudba ušla. Za mne %.
Bláznivá noc (2016)
Jen mírně vtipné a paradoxně spíše poučné dílko o tom, že příležitost někdy najdeme i tam, kde bychom ji určitě nehledali. Lepší průměr. Za mne 55%.
Scary Movie 5 (2013)
Totální kravina , je to naprosto debilní, ale asi dvakrát jsem se zasmála. Za mne 15%.
High School Musical (2006) (TV film)
Skvělá Ashley Tisdale a další. Děti to milovali.Hezká ukázka toho, že je fajn, když děcka dělají i něco jiného, než čučí do mobilu. Za mne tři a půl hvězdy.
Lakomec (1980)
Výborný film, zabitý dabingem. Za mne 65%.