Recenzie (4 199)
Na doraz (2017)
Skvělá Halle Berry v průměrném thrilleru, který se poslal do šedi průměru díky spoustě nelogických zvratů a jednání hlavních protagonistů, které bylo místy fakt postaveno na hlavu. Velkým plusem snímku je muzika. Za mne 65%.
Noc v múzeu 2 (2009)
Až na nabubřelou závěrečnou bitvu velmi dobré. Snad jen mohli tvůrci věnovat více prostoru pro smysluplný dialog, který by dodal snímku jistý hlubší význam. (bože to zní děsně). Každopádně jsme se doma všichni zasmáli. Je to horší než jednička, ale i tak dost dobré. Za mne 75%.
Noc v múzeu (2006)
Skvělý, efekty naditý film, s dobrým příběhem, spoustou legrace, super muzikou. Za mne 100%.
X-Men 2 (2003)
Lepší než jednička. Skvělý modrý Kurt Vágner. Slušné efekty i dialogy.Za mne 80%.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Krásně udělaný film, plný dokonalých efektů. Jinak naprosto k ničemu. Žádný děj, jen prvoplánové cosi, které je vcelku úplně zbytečné, ale hezky se na ně kouká. Za mne 55%.
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
Vtipné, milé, jednoduché a veselé. Nic světoborného, byť jisté poučení o tom, jak snadno si lze zadělat na průšvih, by se našlo. Za mne 55%.
Diabol nosí Pradu (2006)
Velmi dobrý snímek kde exceluje Meryl Streep a ostatní ji zdatně sekundují. Krásná ukázka povrchního světa módy a tupých časopisů. Za mne 90%.
Flash Gordon (1980)
Skvělé obsazení, nedostižná muzika a kopec srandy. Za mne 100%.
Zlatokopka (2006)
Vtipně natočená studie o tom, jaké je to být klukem či holkou pro všechno. Prostě kusem na prodej pro přezrálé zbohatlíky všeho druhu. Také trocha romantiky ( ta nudila). Za mne 65%.
Matky rebelky (2016)
Uznávám, tento film není zrovna sofistikovanou studií sociálně psychologických pohnutek žen, jenž většinu svého nejlepšího věku tráví mezi sporákem, lítáním na kroužky a praním, ale je to řežba. Bláznivá, trhlá a dost vtipná. Žádné nové velké pravdy, ale pořádná porce srandy. Za mne 80%. Jediné co mi trochu vadilo je moc "miluji vás" a jiné typicky americké klišé cituplné výlevy. Naštěstí jich nebylo moc.