Recenzie (30)
Lovci pokladov: Na hrane histórie - Family Tree (2023) (epizóda)
Po předchozích dílech a napětí jde seriál hodně dolů. Za mě odpad, škoda..
Betlehemské svetlo (2022)
Hrozný. Čekal jsem víc. Duo Svěrák a Svěrák a vznikne tahle slátanina? To snad ani nejde popsat jak je to nepovedený. Jako a fakt tomu dá někdo pět hvězd?
Deväťdesiatky - Kráľ diskoték (2022) (epizóda)
Druhý díl mnohem lepší, jiný level. Jen ten Jonák je hroznej, hrozně špatně zahranej.. 4* za tenhle díl. Hudba super.
Jaula (2022)
Prostě nádhera. Do hororu daleko..
Laser na mimozemšťany (2022)
Až neuvěřitelně trapný film..
Noc 12. (2022)
Začátek vypadal slibně. Konec jsem čekal lepší, on tedy nakonec nepřišel. tak třeba pan spisovatel dopíše a ukončí :-)
Stíny v mlze - Hlasy (2022) (epizóda)
Děs, Špalkové hrozně podaný herecký výkon, jen podtrhuje nemotornost seriálu.
Stíny v mlze - Prank (2022) (epizóda)
Každý díl je horší a horší, stále jsem čekal nějaké zlepšení, ale bohužel..
Striedavka (2022)
To je pilot k seriálu? Film to není ani náhodou..
Štúdio 666 (2022)
Tak jsem do dokoukal do konce a opravdu sračka všech sraček, ale asi to tak máte, když nevíte co s penězma..