Recenzie (165)
Zelená míľa (1999)
Přesto, že je film sestříhaný ze seriálu, působí naprosto skvěle.
Saturnin (1994)
Velice dobré, ale přesto dost televizní.
Ostrov (2005)
Podíval bych se na to znovu? Ne. Tak čtyři hvězdičky to nezaslouží.
James Bond: Zlaté oko (1995)
Výborná úvodní animace, zbytek trochu slabší, ale stále dobrá bondovka...
Príšerky s.r.o. (2001)
Můj oblíbený animovaný kýč.
Super Size Me (2004)
dlouhé. příliš dlouhé
Lebkáči (1988)
Průměrná scífa s náznakem zápletky.
Muž na úteku (1987)
Béčko jako vyšité, pro vypláchnutí hlavy po dlouhém dnu výborné, jinak k ničemu.
Súboj titanov (1981)
Kdysi to byla úžasná podívaná. Dnes je to nudné a přázdné se spoustou špatných triků.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Špatný dokument, ale dobře tendenčně udělaná propaganda. Tím hůř.