Recenzie (165)
Nezvestní (2004) (seriál)
Nový rozměr zábavy, interaktivní příběh, který ožívá teprve kombinací médií.
Taliančina pre začiatočníkov (2000)
divný film, který se nerozjede ani na slibovaný závěr...
Rok diabla (2002)
Výborná mystifikace, která má trochu problém s pomalu tekoucím dějem. Lehkým zrychlením by film jenom získal...
Shrek (2001)
S každým dalším shlédnutím musím potvrdit původní dojem, že je to geniální. Ve všech směrech.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Dobrá parodie, ale na dnešní dobu pomalý děj.
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
SW pro malé děti, špatný vtip, debilní Jar Jar Binks.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Bratr jim po druhém shlédnutí ubral jednu hvězdičku, ale já musím nesouhlasit, protože je to klasika. Naivní, dětsky hravé, ale svým způsobem jedinečné.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Pokud by zůstal s mrvolou, stálo by to za vyšší hodnocení...
Osada (2004)
Mohlo by mi být i líp, třeba kdybych neztrácel čas touto ptákovinou. Je dobře vidět, že nestačí, když některé části fungují, tenhle film nefunguje jako celek, navíc má pitomou zápletku.
Interstate (2002)
Pěkný poučný film bez zbytečného moralizování s dobrými pointami a drsným humorem. A můžu doporučit, i když můj oblíbenec Michael J. Fox umře poměrně záhy :)