Posledné recenzie (124)
The Beekeeper (2024)
Akce perfektní jako vždy, ale ta WTF smaženice mezi souboji už je trochu moč. A casting dělali nejspíš před Renarkonem, to mi nikdo nevymluví...
Pasca v džungli (2006)
Po letech druhé sledování...:-) Tehdá jsem dal čtyři. po půl hoďce sebral jednu, teď druhou...kam to povede, uvidíme...
Bastard (2023)
Hmmm, tady se přesně ukázalo, co si myslet o titulku, " podle skutečných událostí "... Ve skutrčnosti to Ludvig Kahlen zdaleka tak těžké neměl, ovšem film jako takový, byl skvělý.