Recenzie (33)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Zlatý dr.House
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
ty kdo na to nadavaj asi nevideli slovenskou verzi na markize.
Film mých snů 2 (2015) (TV film)
Jako vždy se potvrdilo pravidlo,že první díl bývá lepší!! Jednička byla super, vtipný, hezký písničky, ale tady...
Svätá štvorka (2012)
Bože!!!!!!Co to bylo????
San Andreas (2015)
Bože dokoukat tenhle film až do konce bylo hrozný utrpení. Velký zklamání!!!!!!!Kdy by tam nehrál D. Johnson, tak dám odpad.
Zopár nenormálnych aktivít (2014)
1. polovina byl vtipná a super, ale 2. polovina stála za prd a byla nudná
James Bond: Skyfall (2012)
Tenhle herec se na Bonda nehodí, ale příběh ušel.
Ctihodný občan (2009)
No musí se mu přiznat,že to měl dobře promyšlený, ale konec jsem čekala lepší.
Hoodwinked Too! Hood vs. Evil (2011)
Bože, co to bylo? První díl byl super, nedá se mu nic vytknout!!!! Ale tohle?...děs, hrůza, totální propadák!!!!!
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Bylo to hrozně zmatený.