Recenzie (21)
Duna: Časť druhá (2024)
10/5.
Pápežov exorcista (2023)
No, Russell Crowe musel fakt hlboko klesnúť, keď sa na toto podujal. A kardinál červený nežije v Európe, aspoň to si mohli tvorci overiť…
Cooltúra (2016)
Film spracovaný dobre, zaujal, ale nepochopím, prečo má niekto potrebu silou mocou zhadzovať svoj vlastný národ. Kultúra je tu rozdielna, áno, mení sa, ale nie všetko je tak čierne, ako v tomto filme. Človek, ktorý má potrebu poukazovať na to, aký je jeho vlastný národ "sprostý", mi príde odveci. V prvom rade je všetko tak, ako to my chceme.
Free to Play (2014)
Rozplakalo. Kto hral Dotu, vie, aké to je.
Veselé Vianoce, pán Lawrence (1983)
Proste nuda, no meaning.
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Človek si sedí v izbe a zrazu dobehne do obývačky, kde mamka pozerá film, a rozmýšľa, či sa mu sníva, lebo počuje Radiohead. To bol dôvod, pre ktorý som sa rozhodla pozrieť si tento film, keďže Coelha nemusím. Pre mňa nič prevratné, a po pasáži, kedy sa rozhodla zomrieť už ani nič zaujímavé. Klavírny exces doteraz nechápem, zaujímavé ponímanie smrti, avšak pre mňa nepochopiteľné.
Stratené v preklade (2003)
Povie mi niekto, o čom je tento film? Tak nejak som to nepochopila. Bezduché dialógy a dej o ničom... Murray pokerface, Scarlet úplne nudná a nezaujímavá... Neviem, odkiaľ sa nabralo 81%, za mňa 3* len kvôli nádhernému Tokiu.
Na vine sú hviezdy (2014)
Kniha ma sklamala na plnej čiare, takže toto je prvý krát, čo hovorím, že film bol lepší. Stále tá ista stereotypná nuda, bezduché dialógy a totálne nedomyslený charakter Hazel, dokonca aj odporní herci. Jediné plus dávam stvárneniu Petra Van Houtena. to je tak všetko.
Záhada Blair Witch (1999)
Pre mňa veľké sklamanie. Od kultového horroru som očakávala viac ako len ustavičné hádky, plač a konáriky...
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tento film môže označiť za kvalitný z väčšej časti len človek, ktorý nemá triezvu hlavu. A práve preto sa prikláňam k jeho fanúšikom, mňa dej úplne pohltil a všetky "tripy" som prežívala spolu s danými :-)