Recenzie (21)
Grave Encounters 2 (2012)
1 hviezdička za to, že sme sa pri sledovaní dobre zasmiali :-)
Houbičky (2007)
Celkom fajn, miestami chaotické ale najviac prekvapil koniec :-)
Útek do divočiny (2007)
Zaujímavý film, aj keď pre mňa trošku absurdný... Trochu mi prekážali časté skoky v čase napr. týpek v buse v zime, zrazu je na púšti alebo vo fastfoode... Ale ináč good, na zamyslenie..
Veselá farma (2007) (seriál)
Na prvý pohľad seriál pre deti, no dokáže sa na ňom pobaviť celá rodina. Každý príbeh je zaujímavý a vtipný. Nech žije plastelína! :-)
Futurama (1999) (seriál)
Neexistuje lepší animovaný seriál ako je Futurama. Originálna myšlienka doplnená úžasným humorom... Simpsonovci môžu ísť do riti :-)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Úžasný humor z ktorého sa dá ešte aj niečo priučiť. Naozaj originálne.
Akty X (1993) (seriál)
Naozaj geniálny a zaujímavý seriál... Dala by som aj 10/5 , je to kult.
Silent Hill (2006)
Mesto v ktorom sa každý večer ozýva siréna a padá z neba popol? Wau! Silent Hill je naozaj ÚŽASNÝ horor, úžasné prostredie, úžasné postavy (Pyramid head a Zombie sestričky geniálne), úžasný dej... Nemám čo vytknúť,film by mal vidieť každý fanúšik hororov...
Gamer (2009)
Mne osobne sa film veľmi páčil, super myšlienka,spracovanie, atraktívni herci+Sweet Dreams od Mansona... Myslím, že vydarený film, ktorý avšak ocení len malé percento ľudí...
Černobyľské denníky (2012)
Keďže sa zaujímam o tématiku Černobyľu už nejaký ten piatok, tak ma film hneď zaujal... Z traileru to vyzeralo dobre... No po zhliadnutí filmu som ostala znechutená... Kravina,kravina a ešte raz kravina... Okolo Černobylu(Pripyatu) tento film ani nešiel,to ma dosť nasralo... Myšlienka "pôvodných obyvateľov zmutovaných radiáciou ktorí žerú ľudí" akoby prebratá z filmu Hory majú oči... Chaotická kamera, nelogické konanie postáv... Grcám! Pre ľudí ako ja, je tento film úplná sračka... Jedna hviezdička za vôbec myšlienku skúsiť filmovo spracovať tak atraktívne miesto...