Recenzie (1 311)
V zajatí rýchlosti (2005)
Nepřekvapivě, až tuctově koncipovaná biografie, u níž žánrové zařazení vypovídá prakticky o všem. Na můj vkus až příliš hřejivá idealistická nota, která mi víc sedí do Domácího štstí. Potěšil návrat víry v herecké schopnosti Anthonyho Hopkinse, který doopravdy válí. Škoda, že je cítit omezený ranec peněz.
Slnečný štát alebo hrdinovia robotníckej triedy (2005)
Příjemný film za 70%. Technické parametry na nebývalé výši, škoda, že to někdy tak šustí papírem a že se ve scénáři objevují školácké chyby (když postava nenadále shrne pro diváka svůj život ve dvou větách a bez vyzvání, pokouší se o mě mrákoty, i hlášky zaváněly vykonstruovaností). Jinak fajnový feeling. Na české poměry pecka.
Spýtaj sa prachu (2006)
Další důkaz, že kozy nejsou všechno. Ani ty Salmy Hayek!
Zajtra nehráme! (2006)
Připodobnil bych to k návštěvě v jednom pěkném, příjemně zařízeném a pohodově naladěném domově důchodců. Na tolik nostalgie a takovou "čistotu" poselství jsem asi ještě moc mladej. Celkově ale překvapivě fajn. 70%
My Little Pony: Princezna (2006)
Oh my fucking god! Někdy je tak bolestivé, že má šéfredaktor sedmiletou dceru, která si ujíždí na fialových ponících... a někdo to holt zrecenzovat musí. :-)
Rodinná dovolenka a iné nešťastia (2006)
Nepovedená komedie, v níž se střetává ta horší esence Williamsova komediantství s prvoplánovým moralizováním o kompaktní americké rodině. Gagy jsou většinou blbé a předvídatelné dlouho dopředu a humor spočívá v pitvoření. Nebrat. 30%
Za plotom (2006)
Byl jsem si jistý, že to bude těžká sračka. Jenže i film, nad kterým předem lámete hůl se může pěkně vybarvit. Spousta žertíků pro dospělé, spousta gradovaného, na několikrát vypointovaného i lehce načernalého humoru a výborné finále. K tomu tradičně vychytané hudební pasáže... na rozdíl od Shreka 2 jsem se zkrátka nenudil a klidně bych svolil ještě jednou. 75%, ale Carellova veverka je imho nesnesitelná. :-)
1 Night in Paris (2004)
Vzhledem k tomu, že mi Paris celý život přijde naprosto upřímně nehezká, resp. v obličeji opravdová šeredka s vyzáblým tělem, dobrým make-upem a sexy ohozem, tak mě nemůže brát ani její supervideo. Sorry, Paris, možná tak potmě, s půlkou tvýho konta a na vlastní kůži. :-)
Ultraviolet (2006)
Oblíbené klišé recenzí a diváckých dojmů posledních let "je to jak dívat se na počítačovou hru, kterou paří někdo jinej" platí v tomto případě stoprocentně a líp než u kteréhokoliv jiného filmu. Jedinou výhodou je rychlost, s níž se špatně (co špatně... přímo neuvěřitelně zoufale) renderované helikoptéry jak z Maxe Paynea honí za digitální motorkou Milly Jovovich a jejím přebarveným obličejem. Neskutečný guláš, který by ale každý filmový fanoušek měl povinně prozkoumat - dílo je to doopravdy jedinečné, i v tom ne úplně "ed-woodovském" slova smyslu.
Let číslo 93 (2006)
Neuvěřitelné. Mistrovský kus bez chyb a nedostatků. Důstojný jako pocta zesnulým "hrdinům", zároveň dokonale fungující i bez vnímání dané události. Greengrass potvrdil svou velikost a já dlouho hledal nejen slova, ale i svůj dech a klidnou tepovou frekvenci.