Recenzie (1 311)
Avengers: Endgame (2019)
Ultimátní završení comicsového univerza, které je o level výš než všechny ostatní marvelovky. Parádně napsaný, vynalézavý, originální, opravdu napínavý, překvapivý (díky za tajnosnubnou kampaň!) a nakonec regulérně dojemný megablockbuster, který je absolutním požitkem. Bůh žehnej kryse!
Creed II (2018)
Škoda, že to sportovní sexy big-muscles-nigga-porn je v menšině oproti poněkud únavnému rodinnému drámu, které není zdaleka tak záživné. Parádně nasnímáno a ozvučeno, ale už jsem cítil jisté vyčerpání série.
Captain Marvel (2019)
Fajn oddychovka, na marvelovském standardu. Pořád si ale myslím, že bylo u téhle látky zaděláno na trochu víc a že z těch příběhových i produkčních základů šlo vytěžit silnější (osobitější?) comicsovou popcornovku.
Lajna - Krize (2017) (epizóda)
Langoš jede na max.
Leaving Neverland (2019)
Michael Jackson byl největším hudebníkem, tanečníkem, zpěvákem, hvězdou své doby. Ale taky prznil děti a je dobře, že to tenhle dokument takhle přesvědčivě a tématicky komplexně zaznamenal. Silná věc.
My (2019)
Hezky to vypadá a parádně zní, ale v napínání to je nevěrohodné, ve vraždění bez koulí a ve filozofování tak nabubřelé a doslovné, až to ztrácí smysl. Po Uteč sešup.
Green Book (2018)
Klasická hladivá oscarovka, která je báječně napsaná, zahraná i odtočená. Hřejivě hollywoodská instant classic.
Rédl (2018) (seriál)
Solidní, skvěle nasnímaná a chytlavě napsaná kriminálka, která je ale nesmyslně roztažená na pět hodin. Uklízeči Hofmann a Novotný boží, Sokolovi jsem ale úplně nevěřil. Hlavně se tam ale asi hodinu jen chodí a jezdí autem... Ukázková televizní natahovaná. Mrzí to.
Bergmanův relikviář (2018)
Prázdný fashion klip postavený na povrchních asociacích z Bergmanova díla.
Trilobit 2019 (2019) (relácia)
Audiovizuální ceny, jejichž ceremoniál je audiovizuálně totálně ponořenej v minulým století. Pak to má k něčemu být.