Recenzie (1 311)
Karel, já a ty (2019)
Dogma 95 at its best, teda až na tu hudbu. Výborné pražské indiečko. Čistá, i když neokázalá a skrz naskrz rukodělná práce.
Pád anjela (2019)
O jeden, možná i dva levely výš než Rambo 5. Poctivá žánrová práce.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
J.J. Abrams znovu v recyklačním módu, příběh odfláklý, jak se na scenáristu Batman v Superman sluší a patří, tuna trikových lákadel a nových postav, ale osudovost nulová. Uspěchaná podívaná, která přeskakuje napříč prostředími i bezvýznamnými epizodkami, drama ale staví jen na okoukaných základech, často na náhodách a nesmyslech. Za tři filmy toho Disney předvedl hrozivě málo - i kvůli nulové koncepci celé trilogie. Hanba vám! Takhle se o nejslavnější ságu filmové historie nepečuje.
Irčan (2019)
Scorsese to má v ruce, tyhle umělohmotné hrátky s důchodci v rolích čtyřicátníků ale nefungují.
Vlastníci (2019)
Kina jsou plný a diváci se v nich smějí v pravidelných intervalech, ale za mě bohužel docela slabota, o jeden možná i dva levely slabší než skvělá divadelní hra. Ta jiskrnná živost předlohy se na plátno úplně nepovedla převést a ani ji nic adekvátně nenahradilo, navíc hvězdnější herci v některých momentech nepůsobí úplně přesvědčivě (Havlová, zčásti Voříšková) a i dějově se to v poslední třetině notně rozpadne. Radši bych šel znovu do divadla.
Moje svoboda (2019)
Ke zhlédnutí tady.
Předělávači (2018) (relácia)
Ke zhlédnutí tady.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Půvabná retropohádka, která potvrzuje, že je Brad Pitt neokázalým mistrem svého oboru.
Monos (2019)
Obrazově a zvukově nejsilnější letošní kousek, který mě tou příběhovou rozeklaností od první popravy vlastně jen mučil.
John Wick 3 (2019)
Novej benchmark akčního řemesla. Vrchol žánru, co je odpracovanej a vypocenej do posledního záběru. Tohle může překonat v podstatě jen stejný tým ve čtyřce.