Recenzie (275)
V mene Angela (2002)
Pěkný film, ostatně Stallone má pěkné všechny filmy. Ale bohužel mě totálně zklamal výběr českého dabéra. Pavel Rímský je špička (myslím, že je na jeho hlas každý zvyklý již od dob Rockyho) a nikdo nemůže k postavě dát hlas, který je mimo mísu. Tak jako kdybyste vařili knedlík a vyšel vám nok!
Crash (1996)
Unikátně zvrhlé. Ostatně James Spader hraje vždy v divných filmech. Vzpomeňte si na film Sekretářka... ufffff. Na palici, ale dobré. Tak jako brusinka ve svíčkové omáčce:)
Coronado (2003)
Pár krásných hlášek i efektů a úžasná hl. hrdinka. Ta byla perličkou jako třešnička na dortu:)
Prízrak univerzity (2001)
Totální vemenina. Nedomyšlené, nepropracované a trapné. Holt Španělé a horrory dohromady jsou jako jogurt po topince s česnekem:)
V moci posadnutosti (1993)
Nicole Kidman v tomto filmu vypadá jako totální všivá coura, což koneckonců vlastně je:) Film jsem viděl mnohokrát a mohu ho vidět zase. Něco jako fakultu... Prostě některé filmy jsou průměrné, ale líbí se na 4 hvězdy. Jako obsluha v 5hvězdičkovém hotelu.
Apokalypsa (1979)
Co k tomu dodat? Válečné drama. Perfektně nafilmované, zpracované i zahrané. Jako knedlo, zelo, vepřo:)
Stopy v snehu (1997)
Pád meteoru a úžasná podívaná pod ledem.... Ani jsem nevěřil té kvalitě obrazu na DVD. Zbytek slušný napínavý filmeček s úplně jasným rozuzlením:) Jako když si objednáte pizzu a oni vám ji dovezou.
Sprisahanie (2003)
Není to špatné, ale docela nudné. Jako když si z rýže nemůžete udělat kopeček, protože se nelepí:)
Modrá oceľ (1990)
Dal bych 3 hvězdy, kdyby ve filmu nebylo (hlavně ke konci) tak moc trapných zpomalených scén a absolutních nedomyšleností v celém filmu. Horší než hranolky s tatarkou.
Pred svadbou nie! (2001)
Moc příjemný pohodový filmeček. K jídlu jako dělaný:)