Recenzie (5 581)
Two Dollar Bettor (1951)
Chlapik zacne sazet na konicky, pak se mu to trosku zacne vymykat z ruky, zacne si "pujcovat" firemni penize, do toho mu mota hlavu krasna Marie... Vtipny je, ze chlapik je neco mezi 50-60...takze zadna mlada horka hlava. :) Film je klasicke nizkorozpoctove becko, ale uplne marny neni. 3+
The Madonna's Secret (1946)
Uznavany malir je podezrely z vrazd svych modelek. Prestoze vse je nakonec trosku jinak, zapletka neni buhvi jaka, resp. je celkem predvidatelna. Pozitivem je pak plno krasnych herecek (Gail, Ann, Linda) a slusne zpracovani. Take stopaz pomaha. Mirne nadprumerna jednohubka krimi zanru. 4-
The Affairs of Jimmy Valentine (1942)
Jak se muzeme docist na imdb, zajimavosti tohoto beckoveho kousku je to, ze byl zkracen o 54(!) minut a proto nektere sceny navazuji nepochopitelne. :) Tato zkracena verze je pak uvadena pod nazvem Unforgotten Crime. Ruth je vtipna, Gloria nadherna a film docela zabavny. Dej je strucne receno o tom, ze aby neupadal rozhlasovy porad, vymysli producentka spolu se zastupcem reklamni agentury akci pro posluchace - 10t dolaru za vypatrani zmizeleho/ukryteho kasare Jimmy Valentina. Stopy vedou do maleho mestecka Fernville...
They Made Me a Killer (1946)
Pribeh prumerny, obsazeni beckove, stopaz rozumna. Presto me tohle dobrodruzstvi nejak nechytlo. A mam pocit, ze mi trosku vadila i muzika.
Without Warning (1952)
Ano, jde o dokumentarne zpracovany postup kriminalistu pri vysetrovani vrazd mladych blondynek. Takove jako "a ted by bylo dobre udelat pitvu abychom zjistili vice". Blondynky celkem pohledne a to vcetne policejnich volavek, zaver relativne napinavy. 3-
The Lodger (1944)
Opet vybornej Laird Cregar (hlas, ze kdyz zavru oci jako bych slysel Vincenta Price, mj.), spousta krasnych zaberu, nadherna Merle...proste ja jsem s touto variaci na "Jacka Rippera" uplne spokojenej.
Dark Mountain (1944)
Paradni pulpnoir jednohubka s netradicnim hlavnim hrdinou - strazcem narodniho parku. Mila si vezme gangstera, ten udela prusvih a ona pote pozada rangera aby ji schoval v chatce v horach. Gangster se tam samozrejme prijede schovat za ni, ale chrabry ranger vse vyresi. Tolik strucny dej. :) Film obsahuje nekolik epickych zaberu (v ranku b-movie) - lesni pozar, vybuch auta atd. Tmavovlasou Ellen Drew jsem doted neznal a vypada prekrasne...
Half a Sinner (1940)
Roztomila krimi s nadechcem komedie. Heather je cvilemi trosku podobna Olivii de Havilland, mi prislo. Dej - holcina nahodou ukradne mafianum auto i s mrtvolou v kufru (coz nevi), po ceste nabere stopare, a my pak sledujeme nahanenou jak s policii tak mafii...vtipna beckova hodinovka.
Shoot to Kill (1947)
Pohledna Luana v dalsim z prilis konverzacnich noiru/krimi. 2+
The Killer Is Loose (1956)
Dobre noir becko s prijemnou stopazi, s Rhondou jako manzelkou vysetrovatele Cottena a s padouchem Wendellem. Na druhou stranu je skoda, ze z kratke stopaze se tam vetsina prodiskutuje v interierech na ukor akce. Protoze tohle melo byt proste akcnejsi. Uz vzhledem k tomu, ze v polovine padesatych let uz bylo v noir filmu natoceno a videno temer vse, a konverzacni pribeh s beznou zapletkou (pomsta padoucha poldovi) tezko mohl divaka povalit uzasem na zada. P.S.: prseni tam sice je, ale zname mnohem uprsenejsi filmy, ze... 2+