Recenzie (5 588)
Môj nepriateľ (1985)
Jedno z nejroztomilejsich sci-fi co znam. Videno mnohokrat v prubehu let, a pokazde potesi. Naivni, ale mile.
Děvčata v uniformě (1931)
Spickova zalezitost pro fajnsmekry, aneb jak vypada pravy "eroticky roman z 30. let" prevedeny na filmovy pas. Jeden letmy polibek, obaleny 90 minutovym dusnem. Poklad. (uz jen ty jmena - opravdu prekrasna Hertha Thiele jako "Manuela von Meinhardis", vamp Emilia Unda jako "Oberin des Stifts - Hedwig Schlichter x Frulein von Kesten", Ellen Schwanneke jako "Ilse von Westhagen" atd.)
Loving Annabelle (2006)
3+ Velmi dobre zvolena hudba vzhledem k zanru...zminovany "filmovy dovetek" jsem nevidel. Asi spatna verze.. :-)
Pouštní srdce (1985)
Doplnuji si vzdelani dalsim (pry) klasickym "lezmovie". :-) 3+
Better Than Chocolate (1999)
jo aha, to mela bejt komedie,...nevsim jsem si, ze je to kanadsky... Slabounke 3. Nejlepsi byl trans (bez urazky) Peter Outerbridge. :-)
Maggie and Annie (2002)
Tento "lezmovie" jsem zkusil pouze ze zvedavosti/z nudy. Jde spise o televizni zalezitost, ve ktere se romantickym zpusobem probira zivot takto orientovanych hrdinek. Bohuzel jde o kousek, ktery mne nicim neupoutal, takze ani nevim jak to vlastne dopadlo... Zlaty L Word. :-)))
Nečakané odhalenie (2012)
Dost se mi libil "Scully look" hlavni hrdinky :-), dal se mi libilo, ze jezdila na CB-cku... Proste ja jsem spokojenej, na nedelni odpoledne fajn horurek. 3++
Cesta do fantázie (2001)
Mozna prvni japonsky animak ktery jsem videl. Tehdy me to nadchlo, a udelil jsem plne hodnoceni. Tak ho tam z nostalgie necham, prestoze nejakeho toho "konkurenta" uz bych dneska asi vymyslel, a hodnoceni by objektivne muselo byt trosicku nizsi...nicmene pod 4 urcite ne.
Naušika z Větrného údolí (1984)
Tyhle japonsky animaky moc nesleduju, takze nemam poradne s cim srovnavat. Ale me se to libilo.
Výlet do přírody (1946)
Tohle bohuzel asi brzo zapomenu...a myslim, ze mi to nebude ani moc vadit. Je to sice natoceny hezky, ale poselstvi/dej me nezaujalo, sry.