Recenzie (5 577)
Všetko je osvetlené (2005)
Poznal jsem nektere "ukrajinske" silnice, po kterych jezdivam na kole... :) No tak to bylo natoceny, v Cechach a co... Film ale neni dost pitoreskni, aby byl komedii a dost vazny, aby byl dramatem. Videt urcite lze.
Cesta (1971)
Kdo miluje Jenny, pro toho je tenhle film jako Svaty Gral...nadhera.
Pri mne stoj! (1986)
Nic noveho ani zajimaveho jsem zde nevidel. Mozna, ze pro desetilete americany je to nejaky kult, pro me ne. Vsechno tak nejak vite dopredu. Co se bude rikat, co se bude dit, jak to skonci. Ja se nudil.
Svadba upírov (1993)
Lehka romanticka, ironicka komedie s bohatou vypravou, krasnym prostredim, prekrasnou Ivetkou a Hrusinskym nejml., ktereho nemam rad a tim to mam cele zkazene. Kdyby byl misto nej nekdo jiny, lepsi, mohlo to byt fakt bezva... :)
Smoliarka (1964) (TV film)
Legracni videt Labudu bez fousu a krasnou Bozidaru. Jinak je to slatanina plna divnejch pisni.
Tatínek (2004)
Dokument o Sverakovi. Nic vic.
Jak se stal švec Dratvička tchánem pana krále (1994) (TV film)
Bezna studiovka s nesympatickym princem.
Dokonalé dni (2023)
Je to takovy mily, cisty, festivalovy filmek, kde se vubec nic nestane. Me to teda uplne nechytlo...
Duna: Časť druhá (2024)
Stejne dobre jako prvni pulka. Obrazove a zvukove (hudebne) skvele scifi. Jedine proc(?) je Zendaya v hlavni divci roli. To nenasli nikoho, kdo by umel trosku hrat? Ale je to fuk.
Duna (2021)
Pribeh Duny je divny, ale musim uznat, ze tahle verze je (predevsim vizualne) moc povedene scifi. Jediny muj problem je Timothée Chalamet, na muj vkus prilis zženštily typ, ale to je ted moda...