Recenzie (5 577)
A potom prišla láska... (2022)
Nedokoukano.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Snadno koukatelnej serial, pro ctenare Blesku to musi byt politickozakulisni pecka. Ja mam radsi "Yes, Minister", kdyz uz mam koukat na politiku... :) Zaujala Helena Dvorakova.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Mix vysterovani ruznych vrazd a zlocinu, provazany pripadem Hojer. Provedenim je to bezny moderni cesky serial. Zahrano dobre, jen zklamani z vykonu Prachare. Jinak je zarazejici, ze vysetrovani v serialu vypada jako spousta legrace, vyletu, chlastani a vypraveni si forku...nevim, verim, ze p. Markovic mel vysledky, ale stejne mi to prijde podivne. Jako by ani neslo o takovy strasny zlociny. Jedinej, kdo se chova normalne a prirozene (alespon z meho pohledu), je Markovicova zena.
Rodáci (1988) (seriál)
Mimoradne rozmachly televizni serial, v nemz ucinkuji vsichni slavni a znami herci a herecky te doby. Jednu hvezdu ubiram za Vitaska, protoze tahle osoba je zasadni minela celyho serialu, je protivnej a blbej. Druhou ubiram za prilisnou delku. Chvilema uz se unavou clovek ztraci... Necmene to stoji za videni, dozvite se jak funguji lide pod tlakem at uz fasistu, nebo revolucnich gard, nebo komancu. Neni to moc hezky podivani... Rekl bych, ze hlavni problem neuspechu tohoto obrdila je hlavne doba jeho uvedeni koncem 80. let.
Superžena (2022)
Je to hrave a pripomene to malicko Zelenkovy kousky z devadesatek. Nejlepsi je povidka s Krobotem ve vlaku. A Zuzana Kubovčíková-Šebová s Dykovou jako pornoherecky, to je taky neco. :) Docela pobavilo, neni to zadny velky umeni, ale film rozhodne nenudi.
Prišla v noci (2023)
Sympaticka Annette Nesvadbová. Jaktoze ji nevidame casteji?
Muž v pralese (1971) (TV film)
Spis takova televizni zajimavost, nez nejaky zazrak z archivu CT... ale pobaví. :)
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Profesionalove byli lepsi, ale tohle je taky legracni. Samozrejme, protoze vazne to brat nelze.
Čas prebudenia (1990)
Hezkej film o lidech. Tyhle pekny filmy, kde nebyly zadny triky a superhrdinove, umeli driv i americani...
Pán prílivu (1991)
Film pro zeny. Takovy to pitvani nitra a vzpominek a stourani v rane porad dokola a do toho nova laska a pak zase trauma z detstvi. Je to pekne natoceny, ale tak od desate minuty je zrejme jak to cele skonci a kde je ten pes vlastne zakopany. Neni to v zadnem pripade Woodyho styl, spis bych to prirovnal k Irvingovym romanum.