Recenzie (5 577)
Eye of the Devil (1967)
Velice dobre obsazeny britsky goth filmek, ktery sice moc hruzy v divakovi nevyvola, ale odkoukat se da.
Bod obnovy (2023)
Mohylova neni tahoun na hlavni roli, nechapu, proc do takovyho megaprojektu nedali lepsi herecku. Prilis mnoho dialogu ztezuje udrzeni pozornosti. Vizualne bez pripominek, vyrovna se soucasnym (minimalne evropskym) filmum.
Bratia (2023)
Film vypada vizualne uplne stejne, jako vetsina filmu a serialu natocenych u nas za posledni roky a je celkem akcni. Pokud jde o causu skupiny bratri Masinu, ja je nikdy neobdivoval. Takze film jsem odkoukal, ale neverim, ze si na nej nekdy v budoucnu vzpomenu. A muj nazor na Masiny nezmenil.
Zobani (1993) (TV film)
Film o sikane na vojne, ktery jsem doted neznal.
Čas sluhů (1989)
V devadesatkach se tvurci prestali bat udelat neco jinak a diky tomu vzniklo nemalo neopakovatelnych kinematografickych pribehu. Pavlaskova byla kazdopadne hned na svem zacatku proste skvela. A kdyz si vzala k ruce dvojku Roden - Chylkova, muselo to skoncit perfektne. Dneska uz se takhle netoci, ale tenkrat to byla pecka.
Corpus delicti (1991)
Jako vypoved porevolucni nalady v chovani, spolecnosti i lidech to neni marne, Pavlaskova v te dobe mela opravdu naslapnuto. Bohdalka kraluje, Roden zdatne sekunduje. Rozhodne zde vycnivaji nad ostatni persony zde ucinkujici.
Vekslák (1994)
Nejde o to, že by to byl snad nejhorší (nebo jeden z nejhorších) filmu co u nas po revoluci vznikly, ale tenhle mi prisel tak nejak uplne zbytecny...
Černý pás (1977)
Uplna bomba. Teda pokud mate chut na sedmdesatkovy beckovy akcni kousek. Je to ten druh nizkorozpoctaku, kde jsou spatni herci, zvuk i vsechno ostatni, ale presto to ma neopakovatelne kouzlo, ktere jinde v historii kinematografie nenajdete. Nejlepsi scena je s jetpackem, to jsem necekal.
Naši furianti (1937)
Takova ceska klasika, ktera me proste nejak nepobavila. Problem je, ze na satiru to neni dost kousave, na romanci dost romanticke a na komedii dost vtipne. Herci hraji dobre, obsazeni skvele, ale...
Malá Miss Sunshine (2006)
Celou dobu me strasne sral ten teenager. To mi zkazilo cely film, ktery by jinak mohl byt takovou mirne ztrestenou roadmovie. Skoda. Zcela pak pomijim tu desivou detskou soutez krasy, coz je neco s cim jsem se dodneska nesmiril.