Posledné recenzie (5 580)
The Crawling Hand (1963)
Kosmonoutova utrzena ruka spadlá na Zemi a zde pote vrazdici je mile scenaristicke oziveni. Jinak klasicke sedesatkove becko.
Den, kdy se zastavil čas (1979)
Je fajn zase jednou videt Dorothy Malone, ale to je asi tak vsechno... Film, ktery nudi a je natolik nudny snad ve vsech aspektech, ze je ztrata casu na nej koukat. Sry.
Mutiny in Outer Space (1965)
Scifi, ktere se cele odehrava ve dvou interierech (velitelstvi, kosmicka stanice) a jednom opakujicim se zaberu na vesmirnou stanici (model). Nicmene i tak jde o docela legracni cernobilou podivanou ala "Vetrelec". Film se urcite radi k prumerum v tomto B ranku scificek z 50. a 60. let. Za hlavni zenu je zde puvabna Dolores Faith.
Posledný denníček (2)
До первой крови (1989) ***
До первой крови je hodne zvlastni sovetsky film. Dva detske tymy hraji bojovku (neco jako boj o vlajku), ale trosku se jim to vymkne z ruky... Film pripomina sedmdesatkove kousky z USA (i muzikou!). Hodne zajimavy pocin.