Recenzie (128)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Najdlhší bootleg Star Wars krátkometrážný film aký som kedy videl.
Un hípster en la España vacía (2024)
Lalo Tenorio až moc nevýrazný a Birtukan Tibebe s pridanými kilami ale najmä so strateným charakterom. Temná stránka bohémského života. Inak španielský venkov krásny no žiaľ nevyužitý potenciál námetu.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snyder to chcel predať Lucasovi, nevyšlo. Takže úplne zbytočný bootleg Star Wars snímok.
CODA (2021)
To hodnotenie je prehnane. Omnoho viac sa mi pacil original La Famille Bélier (2014). Zial, miesto vtipnej komedie to bola skor hallmarkova poviedka.
OUTsideři (2014)
Porzite si radšej originál Vincent will Meer. Jediné čo mi tento film dal je predstava polonahej poriadne vychudnutej Zoë a to dosť pokazí ilúzie.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Načo?!
Ošin (2013)
Japonský filmový festival
Ešte raz (2014)
Japonský filmový festival
Rudolf (2016)
Japonský filmový festival
Vôľa žiť (2013)
Ani cycków, ani rozumu. Ale pamiętam, że pomyślałem: „A może cycki nie są najważniejsze”. Dorosłem? Dobrze jest. Chce się żyć! Veľká vec toto! Veľmi pozitívne vnímaná nemilosrdná realita. Skutočný príbeh, Dawid Ogrodnik a brutálne surové emócie! Poľská kinematografia mi otvorila úplne nové obzory na európsku scénu. Dokonca viac ocenení ako Cicha Noc. A Katarzyna Zawadzka ako poľská Mélanie Laurent.