Posledné recenzie (2 656)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Pro sérii Equalizer mám slabost, od postavy Roberta McCalla přes jeho nikdy neodkrytou minulost, posedlost pořádkem až po jeho smrtící schopnosti. V prvním díle se dostal do sporu s ruskou mafií a ve druhém čelil své bývalé jednotce. Dvojka byla dějově horší než první díl, nicméně furt šlo o solidní akční thriller. No a ve trojce děda Washington zavítal do malebného Altamonte na Sicílii. Když začne komunitu ohrožovat Camorra, Equalizer se stane ochráncem komunity. Po dvojce Fuqua víc kladl důraz na příběh a na vnitřní rozkol McCalla. Jednička vede, pak je trojka a nejníž bych dal dvojku. Vzhledem k tomu, že třetí díl byl ziskový, čtyřka možná visí ve vzduchu. 4*
Deň vďakyvzdania (2023)
Eli Roth nikdy nebyl můj favorite režisér, protože kromě gore u hororů nemá žádný osobitý rukopis a když jsem se dozvěděl, že točí nový horor Thanksgiving, nechávalo mi to chladným. Po úvodní meme nákupní horečce začne klasické zabíjení z pomsty známé např z I Know What You Did Last Summer. Většinu stopáže je to za poslední roky celkem slušný slasher, kde asi nejvíc překvapí totožnost killera. Člověk pozoruje celý film chování postav a až ke konci se identita vraha vykrystalizuje. Suma sumárum jde za poslední roky o jeden z lepších slasherů, který jede na trendu hry na vraha, jehož identita je odhalena až v úplném finále. Konec je trochu přepálený, ale v rámci žánru asi ok. Celkem slabší 3*.
Barbie (2023)
Oslava matriarchátu pod taktovkou Mattela nejvýdělečnějším filmem roku 2023? Kdyby film byl pod těma femdom kecama aspoň vtipný, ale není.