Recenzie (588)
Posvätná hora (2015)
Hezké dobrodružné fantazy, krásní skřítci. Vhodné i pro děti. Takový pokus o Alana Wake a Silent Hill. 90 %
Kundo: Čas pomsty (2014)
Akce hezká, příběh dobrý, ale všechno to zkazil soundtrack a stopáž. Místy nuda.
Turbo Kid (2015)
Na to se nedá dívat. 0%
Circle (2015)
Já filmy tohoto typu miluju. Hodně napínavé. Mohla tam jen být nějaká větší pointa. A: "V boha věří 95% lidí!" B: "95% Lidí jsou idioti!"
Posledná nás zachráni (2015)
Skvělý příběh, vynikající nápad, občas dobré zápletky, sympatické herečky a krásný vizuál, povedený konec. 90%
Yeonpyeonghaejeon (2015)
Viděl jsem to v letadle, takže jsem vůbec nevěděl, do čeho jdu. První polovina byla strašně nudná, ale pak se to rozehrálo a hodinu byla krásná akce, jak bojovaly mezi sebou dve lodě. Bylo to dost brutální :)
Vánoční horor (2015)
4 zajímavé Vánoční hororové povídky. Nejlepší byla jednoznačně ta o Santovi, který není zrovna dobrý ředitel - seká totiž svojím podřízeným hlavy. Povídka měla i skvělý zvrat, jen mi vadilo, že boj Santa vs Antisanta byl moc krátký. V zápětí je povídka o třech školácích uvězněných ve škole. Další povídka byla průměrná, ale teta a Krampus to zachránili. Nejhorší povídka s černochama byla celkem o ničem, skoro každý napsal, že byla nejhorší, připadám si jako na rasistické stránce :)
Dobytí Tygří hory (2014)
Mizerný vizuál a nic moc efekty. Myslel jsem si, že je to z roku 1990. Alespoň, že většina filmu byla akce. Příběh taky nebyl zrovna nejlepší, ale dal se. Průměr.
Bo fung yu (2014)
Viděno v jumbo letadle z Ameriky. Příběh tohoto Psycho-thrilleru je zajímavý, nejsilnější stránka filmu. Má zajímavé zvraty, ale je celkem nudný. Začátek mě zaujmul nejvíc, psychopatický Sean hrál skvěle. PŘÍBĚH: Psychiatr ( Xiaoming Huang) propouští svého pacienta Fana ( Sean Lau), který před třemi lety zabil svojí manželku. Avšak začne mít pochyby, jestli se rozhodl zprávně, proto se rozhodne Fana znovu najít a potají ho léčit. Ale je Fan skutečně nemocný, nebo je háček někde jinde?
Medvede (2014)
Nejhezčí dokument, jaký jsem viděl. Krásné medvíďátka, krásná Aljaška. Hodnocení pod 5* nechápu...