Recenzie (286)
S Nigellou v kuchyni (2000) (relácia)
Líbí se mi, že vaří takovým "velmi normálním" způsobem - vysype kus mouky na sporák, netrefí se do misky, zapatlá si tričko a tak. Prostě vaří tak, jako my, smrtelníci. Není tam každý záběr natáčený desetkrát, aby se tam takové věci neobjevily. Tohle je prostě hodně sympatický a Nigellu vaření tolik baví, že je to skoro nakažlivé. :)
Výtvarka! (2010) (seriál)
Tak jako napůl no. Mám ráda veškeré kutilské pořady, ale ta část, kde se "vysype šuplík z příborama a poskládá se z nich žirafa" to mi přijde jako blbost. :D
Iluzionista (2006)
Dobrý film, což je za 3. Žánr Drama / Romantický / Mysteriózní / Thriller nenapovídá nic o tolik kriminalistické a detektivní zápletce, která mě moc nebavila, ale zase kdyby tam nebyla, tak o čem jiném by tento film byl. Oceňuji působivou dobovou atmosféru, kostýmy, dramatické pohledy Edy Nortona a epický závěr.
Britney Spears: I'm a Slave 4 U (2001) (hudobný videoklip)
Tohle je pro mne téměř top song od Britney. Sexy kroucení a zpocená těla... prostě hot. :)
Rafťáci (2006)
Je to cool, je to spontánní a má to pořádný spád - na rozdíl od "strojenějších" a "kultivovanějších" Snowboarďáků. Také mě to více vtáhlo do děje. Tahle komedie má prostě všechno, co od komedie očekávám. Nejvíc ale musím vyzdvihnout tu nádhernou hudbu. Soundtrack si pouštím poměrně často a je to prostě slast.
Prasiatko Peppa (2004) (seriál)
Peppa Pig je fantastická zábava pro děti. Já na to koukala v originálním znění a úplně jsem se rozplývala nad jejím roztomilým hláskem. Oceňuji taky, že v pohádce jsou naprosto reálné situace, se kterými se děti běžně setkávají, velmi nenásilnou formou tedy učí a vychovává. Jediné, co nechápu, je proč její brácha George se v dabované verzi jmenuje Tom? A nejlepší je, jak se na konci všichni válí smíchy na zemi. ;)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Epická temná fantasy s dokonalou atmosférou. Musím to teda sledovat schovaná pod dekou a schovat se tam celá když dojde na krvavé scény, ale stejně to stojí za to. A ta úvodní písnička je the best!
Království rostlin (2012) (seriál)
Dechberoucí záběry úžasných rostlin, které většinu času sleduji s pusou dokořán. Je to zelený balzám pro oči i pro mou florofilní duši. Navštívit Královskou botanickou zahradu v Kew je můj obrovský sen a zde jsem měla možnost si ji podrobně a zblízka prohlédnout. David Attenborough, uznávaný odborník, který příjemně celý pořad provází, dokáže zaujmout a jeho nadšení a láska k rostlinám nezná hranic. Znám i jednu masožravku, která je po něm pojmenovaná - Nepenthes attengboroughii. Velmi oceňuji vědecký přístup seriálu a logické uspořádání témat. Témata vyvolávají otázky, na které pak divák dostane uspokojující odpovědi. Plynule se zde přechází od jednoho tématu k dalšímu - přesně tak, jak spolu souvisí. Má nejoblíbenější část je ta o vývoji rostlinných druhů (jak by ne, když mojí modlou je sám Charles Darwin). Prostě botanický orgasmus.
Pingu (1990) (seriál)
Tak s tímhle pořadem mám stejný problém jako s Krtečkem... prostě když se tam nemluví a všichni jen vydávají podivné zvuky, tak mě to děsí. Už jako malá jsem se takovým pohádkám vyhýbala. Prostě buď by se v pohádce mělo mluvit, nebo mlčet, ale tohle prostě ne. Aby z toho pak nehýkaly i děti. :-/
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Vůbec to na mě nefungovalo. Komediální moment žádný nepřišel. Bylo to přehnaně kriminalistické a detektivní a dost nudné a utahané. Vlastně ani nevím, za co ty dvě hvězdy dávám, snad za mého oblíbence Christophera Walkena a za Lea.