Recenzie (2 196)
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Máme tu zase směs prasárenských hraček trhajících různé části těla. Jazýček, prstíky, atd. Vše s jednou změnou. Hračky jsou použity na špinavé poldy. Čekal jsem, že se dostane i na místního obšourníka v policejních řadách, který si to rozdával s každou oznamovatelkou v tísni. Nedočkal jsem se. Kulky tedy pořád visí tam, kde se mají houpat. Zápory: opakuji se, ale opravdu už je pře”Savo”váno. Závěr: nedoporučuji, maximálně pro skalní fanoušky.
Marco (2021)
Nezáživné až nudné, nepřekvapivý tuctový děj, herecké obsazení nesympatické. Ani naši spoluobčani nic moc. Závěr: nedoporučuji.
See - Série 2 (2021) (séria)
Závěrečná bitva je prostě ve všech směrech super, ale rozhodně stojí za to celá S02. Zápory: tedy nepočítal jsem, ale v bitvě muselo krutou smrtí padnout víc slepců. Závěr: doporučuji.
Bez výčitiek (2021)
Sýrie. Další zničená země s přispěním velké USA humanitární pomoci. Stejné, jako pravdoláskařsky posvěcené humanitární bombardování Jugošky. Zase je alespoň co točit a zdůraznit hrdinské činy, záchrany agentů i konfrontace s dalšími rusáckými pomocníky. A samozřejmě podvody, kdy si chce namastit kapsu každý. Závěr: doporučuji.
Animales Humanos (2021)
Nesedělo mě pár nesmyslů /jsem nějaký ekoterorista na odpočinku, mám falešný jméno, ale bratříčkuju se se sousedy?; velký bratr se domákne, že něco se sousedy není v pořádku, nemůže se dovolat, pak telefon při rozhovoru vypadne a on nic neudělá?; to byla nějaká samota, kde jsou tři domy, jinak by to jejich řvaní někdo určitě nabonzoval, atd./, ale jinak ok. Tomu, aby i cvičený pes nezaútočil na malé dítě nebo dospělého, které vezme kámen a napřáhne na něj, zabránit nejde. Malé dítě k němu nemá co lézt. Pominu, že psa chovali dva cvoci, ale i zde je potřeba zajistit, aby zvíře mělo bezpečný prostor. A to jak pro sebe, tak vůči okolí. Klady: na závěr uvidíme krmení nové fenečky, dokonce ekologická masová konzervička byla. Závěr: padesát na padesát.
Chaos (2021)
Hurá! Evoluce pokračuje, Tak nějakému pravnoučkovi se bude kouřit z hlavy, bude muset ovládat svůj hluk a vegetit na planetě vzdálené několik světelných let. Musím raději co nejdřív zkontrolovat svého, jestli už se neobjevují první příznaky. Závěr: opět další zbytečnost, nedoporučuji.
Daman akeseo guhasoseo (2020)
Granátový závěr byl zřejmý už hodně dlouho před odskočením pojistky. Vyhrála vlastně jen holčička. Dostala nového taťku s mamkou v jedné kupě a k tomu s taškou bankovek. Klady: jediný sympaťák byl řezník. Závěr: doporučuji.
Muž v temnote 2 (2021)
Proč horor? Obyčejná vyvražďovačka, která už snad nebude mít pokračování. Přece jedna zajímavost. Máme tu další soutěžní kus do World´s Strongest Mana. Vyřadíme otáčení pneumatiky a přidáme převracení železné bedny naplněnou víc, jak jedním krychlovým metrem pramenité vody. Zamlouvám si první řadu. Závěr: doporučuji.
Severní Marseilles (2020)
Každodenní rutina policejní patry současné Francie. Marný boj s pouliční kriminalitou k tomu plnění neexistující, ale skutečného čárkového systému. Nemožnost přístupu do No-Go zón. Závěr: doporučuji.
Quo vadis, Aida? (2020)
Sousedské vyvražďování tisíců lidí a to za pohledu nejenom celé Evropy. Do tohoto tématu se stále ještě nikdo pořádně neopřel a bude to trvat ještě dlouhou dobu, vždyť i dokumenty našlapují velmi zlehka. Závěr: doporučuji.