Recenzie (87)
Ted K (2021)
Téma je zpracované skvěle a drží se víceméně faktů narozdíl od manhunt 1. serie. Když už mi film připadal dlouhý, byl jsem uzemněn scénou v telefonní společnosti. O adoraci se nedá mluvit. Skvělý herecký výkon hlavní postavy. Trochu mi vadila ta imaginární láska., to nemuselo být. Jinak skvělé. Stojí za to vidět !
Nič len pravda (2008) (relácia)
Šiška to moderoval dobře, peůměrný divák mu chtěl dát jednu do zubů hned po první otázce 😁
Ber nebo neber (2007) (relácia)
Tenhle pořad byl dobrý....nevím proč, asi ve mě vyvolával pocit, že i hloupý člověk může přijít k milionům 😁
Drvič (2000)
Ráno si ho přiloží k tváři a z masky je jeho druhý obličej, který nejde sundat... a to je přesně to, čim šel celý film do kopru. Ta maska je uplně zbytečná a dělá z filmu frašku.
Americké psycho 2 (2002)
Měl jsem chut film vypnout cca prvních 15 minut, pak se film přehoupne z odpadu do takového podprůměru a bohužel konec je naprosté dno.
Americké Psycho (2000)
Skvělý film a BALE to zahrál famozně.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Svátovi by dal po hubě nejeden normální člověk xD skoro v každé epizodě se chová jak STBák zkříženej se zmr*em. Ani konec to nemá 🤣 skončí to v polovině načatého sporu Sváti a Nárožnýho.......rozhodování nemá vliv na děj.....Dávám 2 hvězdy, protože první díly jsou docela dobrý, pak to jde strmě z kopce dolů.
Ulica (2005) (seriál)
Jedu to od prvního dílu a je to peklená jízda ! 😁
Jeden blbec na večeru (1998)
Tohle je prostě skvělá jízda od chvíle, kdy se objeví skvělý Pignon ! 😁
Bota jménem Melichar (1983)
Vzpomněl jsem si na tenhle film z dětství a i dnes jsem si ho užil 😁