Recenzie (339)
Three-Body (2023) (seriál)
Super. Pro geeky je tam vše
You'll Never Find Me (2023)
Kvalitně napsané monology scénáristů, napjatá atmosféra, výborná je režie i zvuk. Lidé co na tomto pracovali mají nesporně talent dělat film v porovnání s podobnými nízkorozpočtovými tvorbami, jenž jsou téměř vždy katastrofálním shitem. Tento snímek naopak ukazuje, jak se to má dělat (téměř) na jedničku. Škoda nepovedeného halucinogenního závěru, na tom se dalo více zapracovat
Votrelec 2 (1986)
Bylo mi asi osm let, a s týdenním předstihem jsem ukecával rodiče, že ten film rozhodně není pro děti, ale že ho bezpodmínečně musím vidět, protože tam je "vesmír", a jelikož jsem téma vesmír miloval, nakonec svolili. JÓ, hádám že tu noc jsem nebyl sám kdo si málem nasral strachy do pyžama))
Chudiatko (2023)
Úchylná podivnost
Päť nocí u Freddyho (2023)
Tohle byla ta stejná sračka ve které hrál dříve Nicholas Cage? Totální kravina
The Blob (1958)
Tuhle sračku jsem viděl někdy na začátku devadesátek a pamatuji si to jen proto, že stejnej rudej blob visel u nás na základce na prvním stupni na stropu hajzlů asi tak dva roky než to uklízečka smetla. Dodnes nevím jestli to byl hopík nebo co to kurva bylo ale vážně jsem se obával aby mi to neskočilo za límec
Duna: Časť druhá (2024)
Stejná nuda v poušti jako jednička. Chápu že chodíte na projekce zhulení, ale 90%? Btw píše člověk, co dohrál v devadesátkách Dunu 2 tak 10x. Btw, ornitoptéry měl rod Ordoss, ne Harkonnen
Out of Darkness (2022)
Horor z období pravěku? Proč ne. Kromaňonci úhledně oholení a ostříhaní strojkem na vlasy? Dobrá =D Nechci šťourat do popisu, ale 30 000 let před. n.l. je mladý paleolit, ne "starší doba kamenná"
Aftermath (2024)
Tragická..velice tragická záležitost. Dejte mi kameru, dva neherce, a natočím vám v lese solidnější odpad.
Dášeňka (1979) (seriál)
DášeŇka?!. přísahal bych že to byla vždy DášeNka. Měl jsem od dětství tu modrou knihu ze socíku a toho Ň jsem si na přebalu vážně nikdy nevšimnul. Mandela efekt jako vyšitý