Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Bylo mi asi osm let, a s týdenním předstihem jsem ukecával rodiče, že ten film rozhodně není pro děti, ale že ho bezpodmínečně musím vidět, protože tam je "vesmír", a jelikož jsem téma vesmír miloval, nakonec svolili. JÓ, hádám že tu noc jsem nebyl sám kdo si málem nasral strachy do pyžama))
Votrelec ³ (1992)
Priepasť (1989)
Vesmírna pechota (1997)
Osudový dotyk (2004)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Co dodat. Na VHSce s německým dabingem mi to v devadesátkovém útlém mládí jelo na staré socialistické televizi asi tak milionkrát. Nerozuměl jsem ani slovo a nebylo to vůbec potřeba. Vždy se na to rád podívám i dnes, pokud to zrovna běží v TV
Truman Show (1998)
Americká krása (1999)
Crash (2004)
Emotivní srdcovka..