Recenzie (2 009)
Batman začína (2005)
Takhle má Batman vypadat!! Zmítající se mezi pomstou a odpovědností, Temný rytíř. Výborně obsazený snímek na který můžu koukat dokola.5*
Blade 2 (2002)
Sedni na zadek, vypni mozek a užívej si! Povedené pokračování. Cool popcorn.
Hellboy (2004)
Hellboye mám rád jako comics a film je výborný. Zábava každým coulem, humor, akce, všechno funguje jak má.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Promarněné upíří téma. Na Bladea to nemá a jen se veze na módní vlně. Nikdo si nezískal mé sympatie a nikomu jsem nefandil.
Riddick: Kronika temna (2004)
Diesel jako cool drsňák, ale duše tomuto filmu chybí.
25. hodina (2002)
Výborný s silný film, který jsem si opravdu užil. Norton je excelentní a z jeho proslovu u zrcadla jsem měl chuť vyskočit a jako správný američan zakřičet: "hell yeah!"
Sedem (1995)
Brilantní a Fincherův vůbec nejlepší film. Skvělá atmosféra a jeden z nejlepších konců. U prvního zhlédnutí jsem zůstal sedět s otevřenou hubou do konce titulků. 5hvězd!!!
Votrelec ³ (1992)
Ať si kdo chce co chce říká, panu Fincherovi se to povedlo. Každý díl Vetřelců je trochu jiný, dohromady ovšem skvěle fungující. Tento má prostě"atmosféru". A hláška: "máme nějaké zbraně" - "Jen kuchyňské nože" - "Tak to jsme v PRDELI", mi navždy zůstane.
Úkryt (2002)
Pana Finchera prostě můžu. Od Sedm, které pořád považuji za jeho nejlepší film. Opět Jodie exceluje ve svém výkonu, skvělá atmosféra. A Forest Whitetaker tomu dodává šťávu.
Tajomný let (2005)
velice dobrá a ze začátku gradující atmosféra, skvělá Jodie Foster, která je pro mě "paní herečka". Bohužel oslizlé finále. Jen jsem se modlil aby při návratu s dcerou nezačali ostatní pasažéři tleskat. (prozradil jsem konec, který je ovšem předvídatelný). **** jen za výkon Fosterové a Beana.