Recenzie (93)
Kódy a spiknutí (2014) (seriál)
Kameraman s Parkinsonem, vhodný slovosled složený ze "Svobodní zednáři", "Rytíři zlatého kruhu", apod... trocha rozmazaných záběrů na staré fotky a složky dokumentu, a ejhle máme super pořad pro dychtivé fanoušky konzumní konspirace... jak jednoduché. A přitažlivější pro masu Američanů to okořeníme válkami a různými konflikty. I když teď mě napadá, že ta roztřesená a rozostřená kamera je proto, jak se kameraman smál při pomyšlení, jak na to každý s otevřenou pusou zírá a hltá každé slovo...
Nikdy nehovor nikdy (1983)
Trošku jiný Bond než jsme zvyklí. Škoda že film obsahuje nelogičnosti a když už je Bond v koncích, tak se někdo nelogicky objeví, aby mu zachránil život. Triky bych hodnotil za horší až špatné. Vtipné scénky Bondovského stylu stále potěší, Mr.Bean bohužel už ne. Vliv a styl 80.let spíše škodí než prospívá. Remake děje Thunderball jinak není špatný. Pěkné 3*
Strážca nebeskej brány (2006)
Film mě moc nepřesvědčil, mnoho paralel s Pánem prstenů a Conanem, chvílemi až úsměvné a malinko naivní, souboje nepřehledné, atd. Jinak pro fanoušky fantasy asi dobrý. Dal bych 2,5 hvězdy, přikloním se ke 3.
Krutá noc (1967)
Příjemný klasický western s odsýpajícím dějem.
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (relácia)
Jednu hvězdu si zaslouží za snahu a ukázku toho, co je český národ schopen ještě konzumovat, jak fyzicky (jídlo) tak i psychicky (z televize). Opravdu odstrašující případ spodiny .. ani nemohu napsat slovo "gastronomie". Konzumní styl nejhrubšího kalibru který navazuje na zpravodajství téže televizní stanice, ano televize komerční.
Paterčata (2014) (seriál)
Myslím, že konečně pořad kde se ukázala pravda v celé své nahotě. Hlavně v pozdějších dílech, kde se přetvářka nechala ukonejšit a zavládla skutečná realita. Hodnotit jako odpad jen proto, že mi toto téma není vhod nebo nesouhlasím s přístupem státu, je jako hodnotit bruslení na závodech supersportů. Hodnotím pořad, který jak doufám ukázal alespoň část skutečné reality....
Dvaja pátrači 3-D: Game Over (2003)
Typické Rodriguezovo Béčko, (hvězda za Silvestra a druhá za Machetu na závěr)
Zvědavost (2011) (seriál)
Májský kalendář? USA=celý svět? Děkuji, ale toto by nemělo být v dolumentu, který to myslí vážně.
Mistři zastavárny (2009) (relácia)
Připadá mi to až moc přitažené za vlasy. Minimálně z 50% to musí být nahrané a nachystané. Ale zajímavými věcmi se to tam jen hemží. Nenásilnou formou je Američanům popisována jejich historie a kultura skrze různé předměty.
Horúce strely 2 (1993)
Tak nevím jestli je tohle lepší než jednička :-) perfektní parodie, doporučuji, jako všech parodií člověk nemusí znát všechny původní scény...