Recenzie (93)
Oblast 51 (2015)
Nekoukejte na to. Ztrata casu. O nicem. Jen sestrih vydesenych zaberu a kecu o nicem. Nema to hlavu ani patu. Radoby pripravene sceny ktere zrovna zapadaji do deje... apod.
Zelenáč (1990)
Puvodne jsem chtel dat jen 3* ale konec me presvedcil a davam 4* :-)
K oblakům vzhlížíme (2014)
Obsah je přesně vystižen v textu autora/distributora. Ukazuje smutný a povrchní život "tuningaru", kdy do plečky za 5tis neustále sypou další a další peníze. Přesně vystižená sociální rovina protagonosty. Dokument je lehce nadprůměrný a proto 3*
Auto (1977)
Klasika amerikanstajl béčko sedmdesátých let. Podobnost s Duelem a Čelistmi "čistě náhodná" :-)
Viceprezident(ka) (2012) (seriál)
kameraman má Parkinsona? tfuj
Ľudia zajtrajška (2013) (seriál)
bez nápadu, kopie již okopírovaných....
24 hodín: Dnes neumieraj (2014) (seriál)
kameraman s parkinsmen, IT experti buší do klávesnic o 106, všude spoustu drátů je to cool a in... no nic moc
Spongebob vo filme: Hubka na suchu (2015)
SpongeBoba mám rád, film nabušený šílenýma scénkama ale ke konci na suchu došel dech. Dal bych max 3,5*
Ja, Frankenstein (2014)
Po druhé to vidět rozhodně nemusím, jinak bych film hodnotil jako zajímavý pilot k seriálu. Oddechovka pro vyčerpávajícím pracovním dni dobrý. Nic zásadního film nepřinesl, ale neurazil. Pěkné 2*.
Upgrade (2015) (relácia)
No co dodat, hrůza kde mají větší prostor balastní záběry a hlavně to co nejvíc obkecat abysme natáhli stopáž. Samotné recenze nic nevypovídající, to už se víc dozvím od Franty s Lojzou večer v hospodě na růžku.