Posledné recenzie (11)
Arrow (2012) (seriál)
Mala som tento seriál rada, ale prepojenie tohoto seriálu neviem s koľkými ďalšími ma dosť štve, pretože ťa nútia pozerať ešte ďalšie seriály ako Flash, Supergirl a pod.... čiže musím ubrať hviezdičky..... ak to pôjde takto ďalej tak to asi prestanem pozerať.
Feriha (2011) (seriál)
Nehovorím, že to je extra výnimočný seriál. Ale aj napriek tomu sa dá pozerať, v každom prípade si nezaslúži takéto zlé hodnotenia a pri tom to dotyčné osoby ani nevideli. Určite by som mu nedala 5 * , ale keď niekto niečo hodnotí tak to musí aj vidieť. PS: nie je to ani klasická telenovela, pretože sa ani šťastne neskončí aspoň pre ferihu ktorá zomrie.
Pamiatkári (2014)
Tento film som pozerala asi na tri krát, kým som ho konečne dopozerala. Nuda!