Recenzie (19)
Oktopus (2023) (seriál)
Jsem spoko. Některý případy slabší, ale docela bych řekla, že seriál i gradoval. Další z dobrých českých kriminálek, herecký obsazení super. U mě dobrý.
Coco (2017)
Už jsem tu pohádku viděla asi stokrát a vždycky u ní brečím❤️
After: Navždy (2023)
No...ano,byla jsem v kině, protože jsem četla knihy. Poslední film nejhorší, zbytečnej. Natalia krásná, tak aspoň něco!
Láska na první pohled (2023)
Od začátku jsem měla přitroublej úsměv na tváři a nakonci uronila slzu. Já jsem spoko, líbilo se mi to moc.
TY - Série 4 (2023) (séria)
Joe není miláček, moc si přeju, aby ho někdy někdo vykostil zaživa, opravdu moc! Každopádně konec 3. a celá 4.série zkouknuté jedním dechem a tak stejně čekám na 5.sérii a doufám, že už bude poslední🙏🏼
Hodinárov učeň (2019)
Hodinářův učeň je pěkná pohádka. Jana Plodková ever!
Niekto to rád horúce (1959)
Herecký koncert Tonyho Curtise a Jacka Lemmona. Marylin zpívající I Wanna Be Loved By You, její šaty odhalují téměř všechno a vlastně skoro nic. Miluju. I po letech koukatelný, prostě pecka.
Biely lotos - To je Amore (2022) (epizóda)
Ten konec...
After: Tajomstvo (2021)
Škoda toho přeobsazování některých postav (pochopitelná je Selma Blair), ale i s tím za mě opět splněna očekávání.
After: Sľub (2020)
Já jsem spoko, jako kniha, hlavní hrdinové oba moc koukatelní, dobrý.