Recenzie (155)
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Nesnášim tuhle animaci
Brickleberry (2012) (seriál)
Fakt mi to dost připomíná Family Guy, ale tohle je podle mě v něčem lepší :)
Nevyhrožuj (1996)
Super kravina pro negry! :D
Robot Chicken (2005) (seriál)
Super animace a humor!
Dvaja ľudia v ZOO (1989)
Jedna hvězdička za toho malýho orangutana.
Bastardi (2010)
Berte to s humorem - ti cigáni jsou fakt srandovní!
Gumballův úžasný svět (2011) (seriál)
Super zábava a animace ještě lepší!
Lovecká sezóna (2006)
Animák plný hlášek!!
Andílci (2008) (seriál)
Co to do prdele je?????????????????????
Susedia (2006) (seriál)
Totální sračka, hnus, ani vtipný to není - trapný horší než Comeback a Helena dohromady