Recenzie (155)
Jsou hvězdy, které nehasnou (2002) (relácia)
Hnus! Faleš! A nehorázná drzost! Všechno playback a podplacené publikum!
Abeceda hvězd (2002) (relácia)
Totální ptákovina - A ten blbeček!
Vtip za stovku! (2012) (relácia)
Ten tlusťoch s tim nosatým jsou tak trapný a ten buzerant z Ostravy jak by smet!
Pí a jeho život (2012)
Trošku zdlouhavé, ale pořád to mělo něco do sebe! Ta část o Bohu byla opravdu milá!
Naruto sugoi dorjoku: Rock Lee no seišun Full-Power ninden (2012) (seriál)
Jo, docela to byla sranda :)
Pátek (1995)
Super černá trilogie!!! Fakt jsem se nasmál!!!
Muži na stromoch (2006) (seriál)
Taková oddechovka!
Monštrá vs. Votrelci (2009)
Teda nic moc. Humor někdy ušel. Animace taky, ale příběh .. ten se moc nepovedl!
Žena za pultom (1977) (seriál)
To je tak komunistický až mi to leze do obýváku!!
Toopy & Binoo (2005) (seriál)
Na nic animace a příběhy!