Obľúbené seriály (10)
True Blood: Pravá krv (2008)
Opravdu můžu tvrdit , že tento seriál , mě tak nadchl , že jsem na něm závislý jako na vodě . Opravdu humor , mystičnost , krása , erotika. úžasný seriál .
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Pestúnka Franny (1993)
Miluji tento seriál . Už od mala na něj koukám , a vydrželo mi to do ted , Chůvo Fain , ano pane Sheffielde ? :D .
Deník zasloužilé matky (2001)
souhlasím se seep , nesahá to ani po kotníky seriálům typu How i met Your mother , The Big Bang Theory , apod. , ale také se u toho dá výborně bavit . proto 4*
Čarodejnice (1998)
Některé série už třeba byly slabší , ale pořád to byly ty staré dobré čarodějky . Zbožnoval jsem je , až do určitého věku , kdy mě to nějak přestalo bavit , a přešel jsem na 'vyšší level' .
Upírske denníky (2009)
Misfits: Zmetci (2009)
viděl jsem 1díl , a to mi stačilo na pochopení , jak dobrej ten serial je . 5* .