Recenzie (50)
Príbeh o rytierovi (2001)
Päť hviezdičiek bez rozmýšľania.
Temný rytier (2008)
Brilantný Joker. Perfektný Batmanov kostým ale to všetko v jednom filme. Film ktory mal byt len dalsim Batmanovim dobrodružtvom sa zmenil na Mačku a myš. Najviac chválim Jokera. Pomali si myslím že Batmanovi protivníci sú slávnejší a obľúbenejší ako hlavný hrdina. Proste skvelý výkon Heatha Ledgera.
Kryštof Kolumbus (1991)
Slávne objavenie Ameriky v animovanej forme.
Svätý Anton (2007)
Pekná rozprávočka.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Ach veľké sklamanie. Veľmy videt tú počítačovú techniku.
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
O niečo horší ako 1-diel. Ale aj tak skvelý film.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Asi najlepší Indy. Ja byť Spielbergom natočil by som Posledná krížová výprava ako prvý diel.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
S-K-V-E-L-É.
Show Billa Cosbyho (1984) (seriál)
Ja som sa pri tom to seriáli stále smial, preto 5 hviezdičiek.
Geriho hra (1997)
5 hviezdičiek bez rozmýšľania. Skvelé 4-minútové video.