Recenzie (50)
Život chrobáka (1998)
SKVELÉ. Jeden z prvých filmov od Pixaru.
Neskrotná (2012)
Ked je nieco neve od Pixaru. Pozrem si to rad, nezalezi na tom ci je to dobre alebo nie. Skvela animacia.
Umučenie Krista (2004)
Asi najlepšie filmové spracovanie poslednej ,,krížovej cesty,, Ježiša Krista.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Chválim draka Bezzúbka. Veľmi dobrý animák.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Režisér Steven Spielberg natočil film pre všetky generácie ľudí, film ktorý je o veľkom priateľstve medzi človekom (chlapčekom) a mimozemšťanom. Teraz keby ste sa pýtali ľudí či poznajú film E.T mimozemšťan mnohí by odpovedali ,,nie" ale keby ste sa pitali v ,,osemdesiatych,, rokoch vsetci by povedali ,,ano". Ale tý čo tento film nevideli môžu ľutovať lebo nevideli najväčšie priateľstvo dvoch úple rozlišných stvorení. Spielberg Ďakujeme.
Rodinka úžasných (2004)
Áno toto môžem ďalší skvelý Pixar.
Matrix (1999)
Najlepší sci-fi aký mohol byť. Film ktorý sa presné nedá opísať slovami. Film zo sveta počítačov. A môj najobľúbenejší herec Keaune Reeves. Najviac sa my páči bytka na streche kde Neo urobí skvelý úklon. Pre mňa jeden z najlepších filmov. Tie 4 oscary sú zaslúžené.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Úplná paráda. Mne sa Tretie pokračovanie páči najviac. Najlepší animák od Pixaru aký bol kedy natočený. Výborne vymyslený maco Laco ktorý je skvelá záporná postava + Latino Buzz.
Toy Story 2 (1999)
Ďalšia skvelá záchranná akcia vo svete hračiek. Dvojka bola už o niečo lepšia než Jednotka.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
,,Do nekonečna a ešte ďalej." Áno Woody, Buzz lightyear a najväčšie dobrodružstvo vo svete hračiek. Pixar proste vedel vždy prekvapiť. Skvelý začiatok úžastnej ,,nie len detskej trilógie".