Recenzie (11)
Instant Death (2017)
V Ostravě se řekne kulo skoro všemu, ale tohle bylo KULO nejvíc !!!
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
ja toho kluka Tom Hardy mam rad je frajer!
Na víťaznej vlne (2014)
Pěkný film, žádné kulo ! Trochu podobné trenér Carter s Danzelem ;0)
Cesta do New Yorku (2007)
Plakal jsem, musím omezit vino ;0)
Víno roku (2008)
Pouze milovník vina dokáže tenhle film ocenit, za mne sto procent in vino veritas!!!
Šéf (2014)
Šestnáct let se točím v restauraci, a přesně vim kdy ma šéfkuchař pravdu. Chtel jsem dat pětku v půlce filmu, ale konec byl moc sladký, každopádně film pecka.
Dobré ráno, Vietnam (1987)
R.I.P. He was awesome !!!
Du cheng feng yun (2014)
Proč ne !!! Díky Langi za titulky, tenhle jazyk bych nepřelouskal.
Krotitelia duchov (1984)
Přesně tenhle film mně vrací do doby, kdy jsem měl malou plastovou kartičku a chodil do videopujčovny Arnold v Ostravě a bral si po třech VHS bo třetí byla zdarma ;0)
Willy Fog na ceste okolo sveta (1981) (seriál)
Musím dat 5, protože pracuju v restauraci Phelias Fogg ;0)