Recenzie (79)
Herečka a lokaj (2022)
Přirovnáváte to tady milí přátelé k filmům "Vem si mě" nebo "Nothing Hill" či "Milovník po přechodu". Omyl vážení je to přesná kopie francouzského filmu "Dablér"
Film roka (2021)
Dlouho očekávaný film na který jsem se těšil,jak krteček na kalhotky. A jů a hele táááááááková nuda. Nakonec z toho vyšly nejlépe ty kalhotky,ty žlutý.
Svatební sezóna (2022)
Byla-li by to byla indická romantika,tak proč né. Ale není!!!
Utekaj a strieľaj (2022)
Přijde vám to asi divné,ale připomělo mi to sci-fi komedii "BigBug". Je to totiž tak blbý až je to dokonalý.
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Průlet mnohovesmírem byl dechberoucí.Za něj čtyři hvězdičky a ta další dvouhodinová omáčka už tam nemusela být.
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Král je nějaký neduživý Viking,královna Italka a princátko Ind nebo Tuurek nebo co. Chystal jsem se pochválit za originální výchovný závěr,když to přišlo. To jako fakt,to se na konec musely ty dvě buzny olíznout ?!?!?!?!?!
BigBug (2022)
Jěště větší blbost,než jsme doufali
Stáří není pro sraby (2022)
Myšlenka dobrá,herecké výkony dobré,leč provedení katastrofální.Zlatí "Klucii z hor".
Spiace mesto (2021)
Zemřela matka,siroty po ní zůstaly.U lavice dítě stálo a malý Honzík si u kamen hrál s polínky.Mirek Dušín utěšoval Čenkovej děti,hladové jak na straně 9. Rychlonožka s Metelkou doháněli ježka Sonica,zatímco Hujer bádal není-li náhodou mc na druhou.Vinnetou se Sandokanem na břehu řeky Svratky pozorovali křižník Potěmkin a Timur s celou partou navštívili Toma a Huckyho.Hynku,Viléme,Jarmilo bděte!!! Tak takový jsem měl z toho pocit,než jsem to po cca. dvaceti minutách vypnul.
Martin a tajomstvo lesa (2021)
Ekologický zmatený blábol pro mladší a pošetilé.Za pozornost stojí pouze závěrečná píseň "Voda".