Posledné recenzie (20)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Wow, tak tato druhá část mě zaskočila. Zemřelo tu tolik mých oblíbených postav: Severus Snape, Remus J. Lupin, Nymphadora Tonsková-Lupinová, Fred Weasley. Nemyslím si, že bylo potřeba, aby tak moc lidí umřelo :(
Saw 3D (2010)
Je to super film, ale jaksi jsem se přestal zajímat o násilné scény. Naposedmé mě už trošku omrzeli. Teď jsem se víc zajímal o příběh kolem Marka Hoffmana, Jill Tuckové atd. Nemohl jsem uvěřit tomu konci, ano doslova mně to vyrazilo dech. Mark Hoffman byla moje nejoblíbenější postava už od Saw 3, kde se poprvé objevil. A takhle to s ním dopadlo...přiznám se, že mně chtělo i trochu brečet.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Je to opravdu skvělý horor, jak po stránce násilí, krve atd., tak je i dost na přemýšlení. Teda u prvního dílu se to možná nezdá, ale časem zjistíte, že se to na sebe nabaluje a v každém díle je jistá spojitost s tím předchozím. Vlastně až úplně v posledním díle se dozvíme, kdo doopravdy převzal Johnovu práci.
Posledný denníček (2)
První komentář
Poprvé jsem okomentoval můj nejoblíbenější seriál Slovácko sa nesúdí, byl jsem hrozně šťastný a věřím tomu, že mých komentářů bude hodně.