Recenzie (2 765)
Vánoční koleda: Muzikál (2022)
Písničky jsem posouval vpřed, mám jen jedny nervy. U Scrooge jde hlavně o ten konec, kdy všechny překvapí, udělá jim radost a jsou srdcervoucí scény. V této pohádce byl konec sesmolen dohromady a totálně zkurvený 😡😡😡😡
The One Hundred (2022)
To zase byla hovadina!
Frost (2022)
Díval jsem se jen na film z toho důvodu, že mi fanoušci na blogu psali, že je 10 minut před koncem filmu nečekaný zvrat. Takže těch 10 minut mne opravdu pobavilo a za to dávám 10%, jinak je to ale megasračka!
Šialená noc (2022)
Bylo utrpení se na tu sračku dodívat. Jako komedie trapné, jako krimi slabé a u horroru to ani nestálo. Naprostá ztráta času. Možná dětem by se to líbilo. 😡😡😡😡😡
Diablova korisť (2022)
Dobře natočené a jeptiška byla opravdu sympaťačka.
Požehnání (2021)
Z kurevníka se stal starý zapšklý odporný prďola, nasraný na celý svět. A takoví jsou všichni chlapi důchodci.
Neortodoxní (2020) (seriál)
Já se nedivím, že měli problém se sexem. Kde proboha vzali takovou prťavou šeredu?
Boj o budoucnost (2022)
Triky docela ušly, ale já se fakt nudil.
Trol (2022)
Bylo nebylo. Za devatero horami a devatero řekami… Byl jednou jeden OBR….Zazvonil zvonec a pohádky byl konec … A žili šťastně, měli spoustu dětí a pokud neumřeli, tak žijí dodnes…”
American Horror Story - New York City (2022) (séria)
Poslední dva díly byly tak stupidní, že ve finále zjistíte, že tohle byla naprostá ztráta času. 😡😡😡